science and faith

namnam the script. Längtar tillbaka till Dublin varenda gång! MMM grafton street, spiran, Oconnell street. Guinness, Maple center. Karl, Ger. Paul Dingle, min första sommarcrush. Jag trodde hjärtat skulle gå i tusen bitar när vi skildes åt, haha. sjukt fina minnen!

Idag gjorde jag lasagne. Det har jag aldrig gjort förrut men det gick ju faktiskt bra. Jag hade en impad pojkvän och det är väl huvudsaken:) Idag såg jag att jag fått in lite cashhhhh så imorgon styr vi förhoppningsvis bio eller bowling med hela gänget. Eller laserdome. Vi får se! var alldeles för längesen vi var med varandra allihopa=) Så det blir kul och trevligt och mysigt.


mysig sommardag, bara jag och Lukas ♥

och lycka. ren och skär ♥

togs just efter att vi sett en ÄLG simma????????+

trä med bästa ♥

summering: HALLÅ SOMMAREN VARS EEEERUUUUUUUUUU?????

/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0