NY..tt

Har köpit en ny mössa idag ju, fin VÄL??? köpte en grå för att emma tyckte vitt va fult. så grått blev de och jag är nöjd. har två EGNA FINA mössor som jag har införskaffat till i vinter. förut har jag rotat fram nån ful ur förrådet.
sen har jag köpt en tröja. och en ny bh. och föll även för ett erbjudande på bikbok där dom hade två par strumpbyxor för priset av 1. så två par svarta ribbade. och det var ju passande iom att jag faktiskt gick runt och letade det just idag-hehe


GISSA VARS IFRÅN???

shit vad jag ser bitchig ut på bilderna men AJA

/jannebanan

Kommentarer
Postat av: evelina

mot vägen eller bortåt som?:) vet inte riktigt vad det heter men typ per-olsberget? kan det heta så?

2010-11-08 @ 17:08:02
URL: http://evefina.blogg.se/
Postat av: evvan

okej,men då vet jag ungefär vart du bor:) hmmm.. alltså det kanske är 200-300 meter från korsningen:) man svänger som vänster efter en stor röd lada tror jag, också kör man in 30 meter på en väg, huset är vitt:)

2010-11-08 @ 17:35:41
URL: http://evefina.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad bra att du lyder. grått är inte fult. det är fint. och mössan är från bikbok, det ser jag. skulle gärna köpa strumpbyxor också!! och när jag lix står däri kassan kan dom ju lura på mig nya hårsnoddar, har tappat dom som dom lurade på mig sist.

2010-11-08 @ 20:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0