never apologize for telling the truth, its like saying "sorry for being real"

Forfarande helt utan skoldator, tydligen var den helt paj så dom var tvungen att byta hårddisk också? KULT.

Annars har det varit en lång skoldag (måndag är pain in the ass) och sen ett pass på jobbet.

Förövrigt var jag i sundsvall på fun i helgen, trevligt att träffa allt härligt folk, saknade dock mina riktiga glädjepiller där, MOA OCH FREDDA!!!

Annars är allt som vanligt.

Good thing jag har fina vänner♥

Emma är min guldpeng som jag alltid kommer ha i min bh.

/Jane


Kommentarer
Postat av: moa

jag saknar dig med, nåt så fruktansvärt....you have no idea (LLLLLL)

2010-11-23 @ 15:23:14
URL: http://moasissielina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0