mitt tidsfördriv på dansträningen

visste du:
att jag vill ha – en resa till gran canaria där världens härligaste personer är atm. och nyårs. och en resa till thailand. och kärlek.
att min senaste kyss – var med en hemlig pojke (heehe)
att jag lyssnar mest på – helt blandat
att jag pratar – om vänner väldigt ofta
att jag inte gillar - smycken som kostar hur mycket som helst
att jag avskyr när folk startar - småtjaffs
att kärlek är – fint och jobbigt
att jag gillar att - dansa, RESA, och vara med vänner.
att jag alltid kommer att – en crush på adam brody
att jag är hemligt förälskad i – haha adam brody och jake jagielski
att sist jag grät var – lördags
att min mobiltelefon är – knäpp i huve
att när jag vaknar på morgonen – älskar jag min säng och täcket
att innan jag går och lägger mig – funderar jag lite för mycket
att idag har jag – haft huvudvärk still got it
att jag just nu tänker på – att det blir så jävla gött att va ledig imorgon
att i kväll ska jag – jobba <3
att i morgon kommer jag – VARA LEDIG. sen ser vi väl.
att jag hoppas – att jag vinner massa massa pengar!!!

Har du:
Någon som förstår dig? josi
Någon som du saknar? absolut. väldigt många.
Någon som du hatar? ja har jag väl.
Vem kramade dig senast? heddisen typ
Vem pussade dig senast? hemliz
Vem ringde dig senast? mamma
Vem ringde du senast? eh mamma kanske
Vem var hemma hos dig senast? maja typ
Vem var du hemma hos senast? mormor&moffa
Har du några kärleksproblem? haha...........
Har du pratat med någon idag? jo
Har du gråtit idag? ne
Har du skrattat idag? nejae

Jag:
Är singel? ja
Svär ofta? händer
Sjunger i duschen? bara när jag har spotify med mig
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? alltid. går ju på midgård
Skrattar åt dina egna skämt? haha jaa 
Skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis? ja
Piercingar? öronen hehe
Syskon? inga riktiga
Jobb? ja *älskar*
För många vänner? nej
Rymt hemifrån? nej
Färgat håret? ja
Bra självförtroende?nej  
Sagt "jag älskar dig" till någon? ja
Varit kär? ja
Gjort något olagligt? hehja
Somnat i skolan? ja
brutit ett ben? aldrig
Tappat bort mig i min hemstad? typ
Sett en fallande stjärna och önskat? ja
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? ja
Smugit ut utan lov? nej
En hemlighet som ingen annan vet? ja
Sovit en hel dag? njaeoaoa
Somnat gråtande? ja
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? nix 
Blivit generad inför folk? ja
Varit kär i någon utan att säga det till personen? typ

JANE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0