I know whats on your mind, there will be time for that to

ännu en dag i skellet. idag mötte jag upp samuel på stan och vi tog en lunchbuffe på tatung (?) blev helt ok mätt. sen åkte jag och mamma och mormor till sebastian och isa och hälsade på hos dom. dom har tre djur. en katt, en sködpadda och..wait for it.. en ILLER. så snuttig den var. den hette kiwi och var ett halvt år. jättebusig. mamma vågade till och med hålla i den. creds till henne!

nu är vi i läggan igen och ikväll ska vi till morbror sen får jag se vad som händer. ville ju på bio men emma vill visst äta köttsoppa istället. (skämt) nä satte vi får väl se vad som styrs upp. snart återvänder jag väl till umeå också antar jag=)

so not black and white..k

Jaaane


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0