Go on, begone, bye bye, so long

Rihannas nya album är ju GULD! jappjapp, Loud allesammans.

annars då? livslusten har inte hittat tillbaka. Längesen jag var såhär tapig och på gränsen. Jag borde sätta ner foten, göra en uppryckning eller bara dunka huvudet i väggen. Sitter i en lägenhet där jag alltid känt mig trygg och lycklig. och nu? allt annat än ok. Samtidigt som jag vill dra härifrån så vill jag BARA stanna. Känns som att om jag drar så kommer jag bli ännu ledsnare och se situationen från ett annat perspektiv, möjligtvis ett värre. Så, jag stannar hellre i ett par varma armar en liten stund till.

och så är jag lite förkyld, HA HA. inte komiskt.

bilder verkar inte vilja sammarbeta. /e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0