baby i like itttttt

tog en buss hem idag och åkte hem till majan. gjorde oss snygga som djur och sen drog vi till corona där vi beblandade oss bland 94or. det här är vårat place tänkte vi och hängde kvar såklart. TUR att våra kära kära vänner kom sedan och livade upp stämningen lite. det gjorde hela kvällen. spikat. sen att bartendern spetsade våra vattenglas var ju bara en bonus. han sa ju att han skulle styla den lite! GÖTT

fick även träffa en gammal vän!!!!!!! fortfarande lika lätt att prata med dig och det är guuuld värt.

nä så nu sitter jag hemma i min soffa och längtar till sängen. ska bli SÅ skönt att få sova ut och in i min egen säng i mitt eget hus ♥

älsklings-cohen♥

/jannnee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0