the one with the WOOOOOOOOORst night

Allt var planerat, en tredagars med Janina. Rosé och Melissa Horn. Nu skulle vi nog ha varit hejdlöst fulla och världens roligaste (som vanligt), men istället sitter jag ensam i Lövånger med urinvägsinfektion. Det börjar dock kännas bättre och imorgon har jag tid på sjukis så jag hoppas att morgonkvällen spenderas i dimman. Har åtminstone laddat upp med glass, chips och dipp inför min ensamma kväll. Lukas har varit finast i världen hela dagen och gjorde till och med en homemade rispåse, ett örngott fyllt med jasminris, hahah=)

Tänkte passa på att ladda upp några oooovisade bilder ifrån Hemavan 2010!
not cool:(?????

/emmisen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0