the one with the festival

trästock är över och jag är sjukare än någonsin.. medans emma sov sött inatt så var jag uppe minst en gång i halvtimmen och drack vatten/snöt mig/hostade. ball

hursomhaaaaaaaver de två dagarna jag och emmisen spenderade tillsammans har varit crazy, och vi har minst sagt fått oss våra skratt
något av det roligaste hände igår när vi skulle gå hem då två typ 30åriga killar(män) plingade på oss när dom kom cyklandes. den ena killen säger något (vi hör inte) och när dom är kanske 15 m framför oss pallnitar den andra killen, vänder sig om och säger, ah.. men ändå! vid det tillfället har vi gått dom där 15 metrarna och han drar en och vars ska niiiirååå? snyggt.

nu blire bildbomb=)
...
inteeeeeeeeeeee för min datte har fått spunk igen.
vädret suger så det blir one tree hill och lite tårar för mig ikväll♥

/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0