the one with Gladys

SÅ, nu vare dags tydligen. Jag(janina) och Emma har skaffat sig en blogg, blir kul att se hur detta slutar.
otroligt nog så sitter jag och ser på vänner just nu, på tv alltså. Fruktansvärt roligt. Gladys ska ges bort.
ok ingen fattar förutom några få men det är roligt!

imorgon intar jag och emma skellet och vi kommer go mental i tre dagar, skönt att vi har lägga så vi slipper tälta (love!!!) och vi har bestämt oss för att löpa hem om nätterna så vi får lite motion + att det går fortare. vi ska i princip HINKA vatten när vi kommit hem och sova hela dagen, och när vi vaknar börjas det om. TREDAGARS med min blomma♥

ps. om det verkar som att den här bloggen kommer handla om enbart serien VÄNNER så måste jag påpeka att det kommer den inte utan den kommer även att innehålla allt knäppt vi gör, fula bilder, sjuka filmer och mycket mer.
SOO enjoy, central perk will be here for you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0