you took the breath right out of me


Ligger i min säng. Är helt ensam hemma, gillar det inte riktigt. Känns som att man blir ett stort barn. Jag saknar Lukas så ofantligt. efter en dag ifrån honom, hur mycket säger det om oss? Jag har hunnit få två fina sms idag. I en stod det bara "jag är så jävla kär i dig". bara sådär, enkelt men så väldigt effektfullt. MMMM vilken fin person han är. Snart har vi varit tillsammans i 1 år, 365 dagar och jag blir om möjligt bara ännu kärare varenda dag.

Min hjärna is a mess. Samtidigt som allting ska förberedas inför jul, klappar ska inhandlas, jobb ska skötas, redovisningar ska göras, klänningar ska köpas, så är min hjärna som en stor röööööra. "if anyone could read my mind i would be fucked". Helt enkelt. Mycket tankar om val jag gör. Gör jag rätt? kommer jag att göra rätt? hur mycket kommer jag att måsta offra? kommer jag orka ett och ett havlt år till i samma situation? kommer jag offra allt och sen kommer det at vara förgäves? ÄR det liksom all in som gäller? har ju hört att all for love är det som gäller.

JAJA, nu ordbajsar jag. Det här skiter väl ni i. Sovmorgon imorgon, ingen är nöjdare än jag! hörs efter nio imorgonkväll. /e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0