wierd


Bra dag, lång dag. har varit i skolan, bytt mattegrupp till Åsas grupp. WHOLE NEW WORLD att äntligen börja förstå sig på lite MatteB. Matteb är ett helvette och inget makes sense. curse you matteb.

sen har jag jobbat! halvrolig dag på jobbet. tävlingar och trevliga rumskompisar! jobbar nästan hela veckan också. så det blir tungt. men värt. cashflow som vi brukar säga! imorgon kommer janina och sover hos mig. så, det blir väl bra. kan vara bra att få dela säng med någon som inte snarkar en i örat ibland också. det är ju ingen större skillnad annars mellan henne och lukas. sover lika naken med båda, och skedar typ lika mycket. HE-HE!

Imorgon vankas sovmorgon THANK GOOOOOD, klockan är ej tidigt. Men jag lär vakna tidigt ändå, för min gosrumpa är här och sover ♥. syster jobbar natt, så neah crashar här inatt. hoppas jag får vakna till en blöt puss imorgon. I lycksele julpark hade tomten frågat vad hon önskade sig i julklapp, och då svarade hon "kottar och stinar". hahahahahahaaaaaaa ej svår unge. Ska ut och plocka lite stenar imorgon slå in i julklapp. billigt och bra!! och när tomten frågade "och vad heter du lilla vän?".. då svarade hon (klassikern) "pippi=)". ungen tror ju att hon är pippi. sötnos.

/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0