so much to do

nu har vi historia och i vaaaanlig ordning så blir ingenting riktigt gjort. Jag sitter och väntar på att Janinisen ska komma, saknar den ludna råttan.

Har så sjukt mycket att längta till just nu känner jag. Men först måste vi ta itu med skolarbete, känns som att det läggs på hög just nu. Konstigt att dom lägger allting innan lov, tycker jag. Det slår fan aaaaaaldrig fel.

Först och främst längtar jag till uppesittarkvällen!! måste ju ha roligaste vännerna som styr sånt här varje år. I år inför vi klädkod också, inga fina kläder. Typ morgonrock och tofflor. Jag ska köra onepiece och tofflor. Sen kanske julklappsspelet också! Hoppas det blir bingolotto, alla går alltid in med inställningen att vinna en bil. Små förväntningar. Men förväntningarna ska väl vara stora! Och sist men inte minst har fille gjort en jullista på spotti. Jag dör. SATSA var ordet. Ni eeeeee bäst=)

Sen är det JULAFTONNNNNN (världens mysigaste dag) och juldagen=alltid alltid fest. och SIST men INTE minst så är det ju HEMAVAN 2010/2011. Kommer bli legendary!

Men, first things first. skolarbete,jobb!


/e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0