Jag vet att det kan bli tjatigt, men just nu, ikväll, känner jag en ofantlig saknad



Dansa till efter midnatt. Efterfest. Bubbelpool vid 0500. Gemenskap. Skratt. Tävling. Nya länder. Hotellrum. Hotellsängar. Hotellmat. Drinkar. Festa till sent på natten även fast man ska upp jättetidigt för att se Advanced/Intermediate. Prata engelska en hel helg. Nattliga äventyr. Nya människor varje gång. Pappersband runt handleden. Hattar. Charader. Battles. Workshops. Workshops klockan tio morgonen efter nattbesöket i bubbelpoolen. Göra pinkypromise att man kommer på workshopen. Shower. Överraskningsshower. Och sist men inte minst. Människorna. Allihop. Varenda en.

/Jane

Kommentarer
Postat av: fredrika

alltså. det svider av saknaaaaad

2010-12-23 @ 00:10:27
URL: http://freduus.blogg.se/
Postat av: moa

alltså, skulle inte ni och dansen finnas vet jag inte vad jag skulle göta. känner mig döende utan er och allt (nu till nyårs:(!!!!!) annat ju. FY I FAN.

2010-12-23 @ 00:51:36
URL: http://moasissielina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0