build up the strenght to tell you it's wrong

Julafton är över och jag måste säga att jag tillhör en fin fantastisk familj. Julklappar är dom alltid bra på att köpa. efter firandet hos yolanda åkte jag till lövsele och fick superfina klappar där, och sen en sista gång hemma i lövånger!=) då bytte jag och Lukas pressies. Han är ju sjukt nog bra på att köpa julklappar. Jag blev jätteglad över varenda en och ord kan inte förklara hur lycklig han kan göra mig.

Nu är nästa stopp Hemavan känns det som. Nu ska vi mysa och kriga på mellandagsrean, men det vi längtar till nu det är hemmiiiiiiis. GO NUTS!!!!!!!!

OCH så får jag inte glömma uppesittarkvällen hos Pehr. Fantastiskt mysigt, så många fina vänner=) Och pehr måste ju vara en av de bättre på att ordna roliga tillställningar!



JANINA när ska jag fåmin klapp då?????? mitt liv känns tomt när jag öppnat alla jag gått och längtat efter. men kom ju på att jag har din kvar!!!! och du har min. den ligger så fint under granen och väntar. här har du en ledtråd: TWINS!!!!!!!!!!!!!!
/e


Kommentarer
Postat av: janinisss

TAGGA HEMMIS.

jaa du ska få min snart! på pizzakvällen byter vi och jag har rimmat sjukt bra. CAN'T WAIT. PUSS

2010-12-25 @ 20:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0