then one "when you wasn't famous"

LÅNG DAG IDAG.. inledde dagen med en fet hiphop lektion med en REAL G, Wilson. typ. Nä men han var ju jävligt grym och jävligt rolig och även fast man inte är en stjärna så var det ju jävligt kul. Vi skrapade fram våra största kläder och gled in i salen med en väldigt låg hållning. Riktigt coola=) I slutet av dagen hade vi JAZZZZZZZ med Frida och det var ju också sjukt kul. Alla jazzformer är ju bara kärlek! Mycket jobbigt fotarbete som ingen direkt var snabb på att snappa upp, men det kommer nog det också. Och när man ska lära sig att spota(alltså inte spotta) är ju också en jävligt rolig fråga..svaret? det får vi se. Återkommer när jag fattat att det inte HÅLLER utan spot! 

Kvällen kommer att gå åt till att läsa den fula engelska boken vi fick av Elizabeth idag, samt skriva pappret till Wilson. Och så ska jag sova tidigt, imorgon blir en tung dag. Om förkylningen håller i sig längre kommer jag att smitta er alla med glädje. Det är bara så orättvist. Orättvist att jag saknar Lukas också.. drömde en massa dåliga drömmar inatt och vaknade fler gånger än nånsin, saknade honom och önskade att jag inte var många mil bort. Jobbigt det där:)
HÄR nedan kommer en bild på mitt gäng=) dom allra bästaste! plus janis.


såhär såg vi förövrigt ut när vi dansade idag. nästan=)

 


Kommentarer
Postat av: janne

så bra va vi ju

2010-08-31 @ 21:40:55
URL: http://den här bloggen såklart

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0