the one with the crazy night

alltså, Lukas är ju verkligen en speciell person... VERKLIGEN. Han är ju mästare på att prata i sömnen och skulle lätt vinna ett sådant vm om det fanns. Igår natt så väckte han mig och tyckte att jag skulle veta att det är inte så stor skillnad mellan en husvagn och en husbil.. Men det sjukaste är att inatt vaknade jag av att han hoppade upp ur sängen, sprang och tände lyset och kastade kuddarna. Han skrek att jag hade en orm på kudden. Den var liten och svart.. JAJA tänkte jag, men han ville ha mig ur sängen och tyckte jag var knäpp som inte flyttade på mig för jag HADE JU EN OOOORM PÅ HUUUVEEEEET! När han som fattat att det inte var någon så la vi oss igen, men då blev ju jag jättenojjig såklart. Han var så himla säker. Så jag stängde fönstret och somnade eftersom.

Men det är ju iaf en upplevelse att sova med Lukas, oftast är det något nytt och sjukt. love ♥

Nu sitter jag och lyssnar på Wakey Wakey. Fint. Mår sådär, men hade förväntat mig sämre. Tur att vi har varandra. Senare drar jag till umeå, har redan packat allt och skickat iväg med Yolanda. Var ju en hel del eftersom jag varit här hela sommaren. Nu börjar allting om och jag kommer må dåligt 5 kvällar av 7, när jag somnar ensam. Ångest. Men skolan ska bli sjukt kul, har längtat till Midgård. Världens bästa skola och världens bästa linje=)

 ♥
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0