The one with the BORING INLÄGG

såhär ligger det till. Jag har aaaalllldeles för mycket mysiga och bra saker för mig nu, och alldeles för lite tid för att skriva roliga inlägg och lägga upp fräscha bilder. Den tiden kommer den också, men just nu kliver vi in i våran sista lediga månad och den tänker jag njuta av=) med Lövånger, Lukas och vänner.

På onsdag drar jag till Norge med familjen Öhgren föressten, det blir ju kuuuuul. Och påtal om kul så hade vi världens fiiiinaste kväll i Emelies stuga igår, alla fina vänner, kvällssol, badtunna och havet ♥. Allt var fint och bra! Och idag så tog min mamma med mig på en shoppingtur och jag älskar henne mer än vanligt. JAnina har det bra I karlstad och när du kommer hem stumpisen, då styr vi beachparty, eller stugfest. YOUR PICK=) saknar dig gullan, as always. Saknar lite sjukt våran klass också. En känsla jag aldrig trodde jag skulle få känna, hehh. Några få saknade jag redan andra dagen vi var lediga ♥. Andra, not so much. Men snart börjar skolan om och det känns lite sjukt helt ok, att få dansa känns mer än ok.  



Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0