the one with school (Emma)

Andra dagen är avverkad på Midgård. Det är underbart, jag älskar den satans skolan och danslinjen! Idag fick vi gå under piskan, löpning på morgonen och direkt efter det ett balettpass. Och imorgon på morgon börjar vi med balettfördjupningen.. Jag kommer att dansa 8 gånger i veckan på skoltid, plus idrott. Efter idag kan jag inte röra mig. Hoppas det blir bättre med tiden, och att vi inte springer in i väggen, heheheh.

Nu sitter jag och väntar på mitt HJÄRTA som kommer efte rjobbet=)=)=)=)=)=) evig väntan.. men nu kom nyss Neah in genom dörren, mamma har köpt en kanin åt henne. ungjävel. Hon råkade säga ordet "nina" (kanin) och mamma sprang och köpte en åt henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0