the one with our first weekend

första helgen som årskurstvåååååare. Känns ju bra, tusen till väntar. heh. Första helgen har än så länge varit bra, Lukas har varit här och igårkväll beställde vi hem kinamat och såg avatar. Den var ju bra eller? Imorse såg vi klart slutet eftersom båda somnade i soffan, och efter en del gnääääälll drog vi ut på stan och köpte lite kuliga saker=) Fick hem en kjol från Monki och lite smycken, bland annat en UGGLERING. jealous much?????????? Hittade en plånbok också, så inga mer lösa sedlar och kort. Perfekt=)

Glömde att berätta att jag direkt efter skolan igår så gott som spraaaang ner till salongen och stod till klockan 7... det kändes som tusen timmar, jag hade träningsvärk i HELA kroppen, och huvudet värkte. Och för att inte tala om hur mycket jag SVÄLTE (svalt?).. så INGEN var gladare än jag när Lukas kom in på salongen och jag fick åka hem med honom. Det var ren kärlek ♥

Kvällens planer är att vi ska käka på den indiska resturangen, och direkt efter tänkte vi dra till Lövånger och sova där. Det är som kuligt när man kan välja mellan två sängar som båda känns lika rätt, 10 mil ifrån varandra. Lukas ligger och vilar just nu, han har snarkat och jag har hållt för hans näsa. alltid lika roligt=)


Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0