the one with my summer 2010

nu ska ni få bilder och få en liten summering av min(JANINAS) sommar=)
enjoyyy much

FÖRST AV ALLT - Vi fick sommarlov

dom första tre veckorna av sommarlovet jobbade jag på dagis på röbäck. Hände inte mycket men en helg var det midsommar och då var jag i hööökmark




Helgen efter jag slutat jobba var jag i Majas fina stuga for a while


SOMMARENS ABSOLUTA HÖJDPUNKT kom sen, närmare bestämt 8 juli, ÄNNU närmare - STADSFESTEN i skelltown med Maja (+ sandra och moa)



vimmelfotade av megafonen blev vi också=) fint!


Direkt efter att jag kom hem från den bästa helgen så väntade en semester till Leksands sommarland med familjen ´+ sanna och basse. har inte dom bilderna på denna datteeen men finns visst några i arkivet tro jaa
oops hade några på mobilen också, varse varse


(pappas finger och jag orkar inte beskära) turistbilder nå fruktansväääärt

Efter den veckan var det dags för Träääästocks festivalen med emman=) också en vääldans bra helg!



Tre dagar efter att jag kom hem från trästocks skulle jag till karlstad och yezdanceeee. en helt annan värld som jag älskar♥



Sen har jag haft några mysiga andra kvällar=)
grill och mys med tjejerna hos jessica

vattenpipa samma kväll


en chillkväll med sandra på bryggan

impulsdrog till majas stuga under en tid då jag jobbade



litet smakprov. nu när jag lägger upp detta undrar jag vart sommarlovet som brukar vara så jävla långt tog vägen. har haft en himla bra sommar iallafall, varit på många ställen och festat precis som jag sa till mig själv innan sommarlovet heheeeheee. bra har det varit iallafall. längtar till nästa stadsfest♥
PUSS

Kommentarer
Postat av: evelina

you know it janis:D

2010-08-28 @ 10:58:07
URL: http://evefina.blogg.se/
Postat av: majiss

Taggaa nurå gumms! tack för underbart fina stunder hun!

2010-08-28 @ 11:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0