the one with my sickness aswellll

jag har inte kunnat andas med näsan ikväll och gruvar mig inför natten.. förkylning på g efter tre dagar i skolan känns inte helt ok, kan bero på VÄLDIGT blöta och kalla cykelturer i helgen. inte bra.nej.

förövrigt så hade vi världenskingaste lärare idag på psykologin, fifaän va han va roli!! djanina hette jag, han sa jallajalla och broke the ICE med en klassisk "annars då...allt bra??" längta till onsdag då vi får träffa han igen=)
sen funderar jag starkt på att köpa mig den där fina jackan på kii snarast, min tunna mc-fake-skinnjacka är way to cold nu när det är typ vinterkyla i augusti..hursjukt??

imorgon har jag hiphop och jag är RÄDDDDDDDDD, måste hitta en hiphop outfit nu fan. eller så kommer jag dit med balettoutfiten.funkar ändå. ej. skulle bli bannad och reglerad (heter de så??) från midgård och det vill man ju gärna inte.
...
snart kommer jag kunna tolka er alla!! ni har redan haft fyra eller fem kriser..visste ni de va??


när jag var liten spottade jag ut tutten och stoppade in tummen istället
på äldre dagar suger jag mer på pekfingret. men föredrar klubbor från caffan igentligen

kusje sletjes=) janina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0