the one with MEANING

Skrivet ett inlägg för att påminna alla om att vi inte ska gnälla över småsaker. Det finns så otroligt mycket större saker. Det finns dom som inte passerar 18sträcket, dom som inte kommer till målstolpen 50. Orättvisa ekar i mitt huvud. Och helt plötsligt mår jag så dåligt i kroppen och hjärtat. Men det är ingenting jämfört med den riktiga smärtan, jag vet och har varit där. Kärlek till er som känner rädslan, smärtan, kärleken, SAKNADEN uppgivenheten och allt det där som inte borde få finnas. Tappa inte hoppet, ljuset i tunneln kommer ♥

KÄRLEK till alla mina nära och kära, jag hoppas att ni lever i tusen år och att jag aldrig ska behöva sakna er!


/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0