the one with last night

Igårkväll var bara rolig och mysig! började kvällen med fint folk ute vid havet, vissa bastade och vissa rökte pipa. Näst på schemat stod avan och late night light party, en hel del folk, till och med många man inte kände igen. Dom hade lyckats riktigt bra må jag då säga! Det är inte varenda dag men ser ett dansgolv i toppklass i en loge i skogen. Riktigt grymt!  Mådde riktigt bra av att vara runt folk som får mig att skratta och älskar gränslöst.



Hur bra kväll som helst, men vaknade upp till en kropp som inte riktigt orkade med. Så nu är hjärtat och Hans-banan ute och skjuter små oskyldiga djur, och jag vilar som aldrig förr. Välbehövligt. Äter pizzakanter också, det är det godaste. Tack lövånger pizzeria för att ni gör mina kanter så tjocka ♥
/emmis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0