the one with fridayniiight

heyheyhey!!!
gårkvällen var NÄJZ. började hos jessica med dresscode KLÄNNING. vi var söta och somriga i finvädret då vi grillade och åt gott! lite senare fick vi besök av några grappar och sen drog vi vidare till rödäng. där det sög. så vi åkte tillbaka till teg och rökte vattenpipa och chillade, umgicks, såg stjärnfall och skrattade. hade däremot en lätt huvudvärk under hela kvällen som bara blev värre och värre, så vid halv ett fick pappsen hämta mig, så la jag mig i sängen och DÅ kändes det som att jag inte kunde somna, jag tänkte på jättemycket konstiga grejer. men ok. vaknade vid 12.30 idag och tog en alvedon, ikväll blire chinafood och för er som jag skrev att det blirkräftskiva hos mig, NONONO.



alltså frisk jag äääär





maccan sprutar eld



öööhare/janne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0