the one with all the love

Sorg och saknad har etsat sig fast i min hjärna. Lika med känna för att gå och spy en gång i halvtimmen, därför tänkte jag bjuda på lite bilder ifrån året och förra året! Roliga, minnesfyllda=)

1. Första klassfesten, galen stämning. Ni ser väl hur jävla ball vi har det? galen klass, galet år.

2. Här var det nästan jullov, det var pysseldag på hela jävla midgård och vi sprang runt på alla stationer. Här var vi 3 år och gjorde asfula pepparkakor. Sen åt vi upp dom.

3. Här var vi dumma i huvudet och hoppade i paljettdräkter och hade en så jävla jävla ful photoshot inne på HM.
 
4. Här var det projekt på g, sjukt sjukt sjukt intensiv vecka.

5. Halloween om jag minns rätt, konstig kväll. Rolig kväll, sorglig kväll. "förfesten" var rolig iallafall. Då hände bilden nedan=)

6. ALANYA 2010, här med klänningen nerhasad (läckert), lite för full i ögonen, en holländare som både friade till mig och döpte en guldfisk till mitt namn, och Erika Bäck!

7. Här var jag i Hemavan för första gången med VÄRLDENS FINASTE gäng, det var fest i fem dagar och en nyårs jag inte såg en enda raket.


det finns tusentals bilder till, men nu är jag kissnödig och lite hungrig. Ska vänta tills mitt hjärta kommer hem och göra nå mat tills dess. Jag är världens bästa hemmafru!
/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0