the one where we're excited

som emma skrev, andra dagen avklarad. dagen började med historia AAA och sen hade vi dansträning, med sari trodde vi men ack så fel, mattias plågade oss(inte alls faktiskt) och det gick bättre än vad jag någonsin kunnat tro, använde dock min bricanyl flitigt♥ stolt över oss dn22222
efter det svettades vi och var röda i ansiktet, gick in i en danssal och dansade balett! jobbigt som FAN och musklerna fick jobba i sinne. ikväll ska jag sova early och stiga upp imorgon för ännu en balettlektion och på eftermiddagen ska vi ha inspark för ettorna, seupp!

sen längtar jag även väldans mycket tills hockeysäsongen börjar, då får jag ännu mer tid med min bästavän och se på den sporten vi tycker att tekning är en exemplarisk idé (tillskillnad från fotboll) och se bästa killarna spela=)


/janina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0