the one where janina is home for a while

HEJFRIENDS!
igår kom jag hem från en helg i karlstad med världens bästa människor. har haft så jävla kul med dansgänget. vi har badat jacuzzi klockan 0500 på natten, vissa har varit jättefulla, vi har dansat till we no speak americano, lärt känna nya människor, blivit intervjuade av värmlands folkblad (där jag fick heta janina westerlund!?), vi har gjort en show för dani på hans födelsedag, gett honom en barbara-gris, druckit ren malibu, druckit sperma-shots
, vi har battlat mot killarna, upptäckt en riktig stalker och haft det så JÄVLA BALL!!!! tårarna var väldigt nära på att komma när det var dags för att säga hejdå, men man vet ju att vi kommer träffas igen. ÄLSKAR verkligen yez-yez-yezdance♥ och alla stunning människor.GUD.

men somsagt, kom hem igår.. pappa spottade upp lite pengar så jag fick ta flyg hem istället för buss och det tackar jag GUD för!!!! annars så håller jag på att städa nu och jag och sandra funtar på en resa till turkiet 27aug. får se till att pengarna räcker(gud, skrev recker först..) till.men de får dom lov att göra. finns två platser kvar i rummet om jag fattade det rätt...VEM VILL FÖLJA?!?!













♥/janina


Kommentarer
Postat av: jessica

haha ofta janis:D vi är ju så gott som tvillingar nu!

2010-08-05 @ 09:15:13
URL: http://jessicaastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0