the one where im makinn ice

Dont you worry Jannie, is finns alltid här. Om inte Lukas hällt äppeldricka i formarna, det brukar han göra när han känner sig sådär riktigt mogen. Och det kan man ju tycka smakar gott, men det blir inte is. Det blir mjuk glass = not so cool. VERRRYYYY excited på BAJAPÄRON måste jag säga!!! då ska du få smaka min goooooooooa drink också. Med äppelis..

Annars är min plan för dagen att färga håret och invänta my special lady som anländer 14.45. Känns som en evighet dit men om jag känner mig själv rätt kommer jag stå med färg i håret 14.43..AJA om jag inte möter dig så vet du vart jag bor! HEHE=) och förbered dig på en äcklig doft i hela lövånger, suring på kansliet. yey..

Ikväll ska vi vara såhär roliga:


och inte såhär sura:


Freeeeed ut
EMMA

PS ska bli svinkuuuuul att höra vem som fick sitta på cykeln hem! röstar på dig, gerdan är ju hurtig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0