the one where im getting ready

jag är så rolig. ikväll ska jag ut och springa med mamma.. 3 KILOMETER!!!! och tillbaka. dvs 6 KM. hur sjukt!??! men vi måste hämta cykeln som är i korsningen, de första 3km. sen får vi se vem som hamnar på cykeln på vägen hem..hehe mammaa???

annars så är jag rolig mest för att jag gör mig redo för imorgon. NU. ni vet noppar ögonbrynen, rakar ben, tvättar hår (kommer typ inte bli torrt innan kvällen om jag gör de imorgon), måla naglar osv, sweet dude! kan knappt vänta på att få hänga och festa lite med min bästavän igen=) har även köpt BAJA PÄRON till imorgon, SJUKT gott och emma när du läser detta (i know you do) så SLÄNG IN IS i frysen, ett måste till mina bajapäron drinkar imorgon, du få smaka♥
baja päron fick jag smaka första gången på yezdance av elsie. jag tyckte det smakade RÅGOTT var dock lite full men de är säkert sketagott. så emma, make some ice and i owe you big time

idag har jag även handlat litegranna. LÄNGTAR TILL IMORGON, då får jag ha på mig mina militärbyxor och min gråa randiga tröja med ränder i olika färger♥ love!!


söt tjej på flyget till thailand 2005. crazy frog på tröjan ofc!

/janinan

Kommentarer
Postat av: moaaa

militärbyxor?????? bild så man får se vettja :D

2010-08-21 @ 00:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0