the one where EMMA misses JANINA 2

JAG ÄR HEMMA NU! Kom hem ifrån Norge igår, och liiiiiiite sjukt så drog jag upp den största torsken på 15 feta kilon. Jag är nöjd och mallig och kanske liiiite mindre älskad av min man nu förtiden ♥

Men nu är jag i varje fall hemma, och imorgon tar Lukas semester slut, och det innebär lite tråkigare veckor för mig. Men ett himla bra tillfälle att börja träna ytepyttelite inför skolstarten. Annars kommer jag väl dö och få spö när dom ser hur otränad jag är. Känner nästan taggen på att plågas och piskas!

I nästa inlägg kommer bildbooomb och bild på min FETA TORSK=)
ps. janina jag älskar dig men du skämmer ut bloggen med "hockeybilder". 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0